poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Zakupy z Polski

Witajcie :)

Będąc w Anglii nie często natykam się na Polskie kosmetyki do pielęgnacji . Niekiedy natykałam się (wydawać by się Było na super ) produkt pielęgnacyjny a po kilku użyciach niestety.... zaczerwieniona skóra , uczulenie itd. :( 
Będąc w Polsce postanowiłam obkupić się w Pielęgnację i nie martwić się kolejnymi NIEPRZYJEMNOŚCIAMI :)

A więc zakupione kosmetyki wysłałam paczką do UK ;)
I oto one tadaaaaaa :) Burdello Bum bum xD

Na pierwszy ogień poszła w ruch moja ukochana firma ZIAJA . 
PIELĘGNACJA
 Twarzy i dłoni 




Ciała



Włosów

Zostałam mile zaskoczona próbkami :)

Następna firma to oczywicie BeBeauty

Zakupy w Rossman również musiały być ;)


Joanna
Niestety olejek do kąpania wylał się i zostało go bardzo malutko :(

Rosyjskie szampony

Oraz  Maski 


Takie zapasy pielęgnacyjne starczą mi na jakiś czas :)



KIssss :*

1 komentarz:

  1. Wszystko znane i lubiane :D
    Ja poluję na maskę DOLCE LATTE, ale nigdy nie widziałam jej stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń