wtorek, 22 kwietnia 2014

★l'oréal paris skin perfection soothing gel-cream wash ★

Witajcie :* !
Tydzień rozpoczął się bardzo szybko i przyjemnie :) Dostałam kilka dni wolnego co sprawia że mam więcej czasu na przyjemności oraz (niestety :P) i obowiązków które nagromadziły mi się w czasie pracy (a nie byłam w stanie ich ogarnąć). Dziś postawiłam na pielęgnację oraz kilka recenzji :) a więc:
★l'oréal paris skin perfection soothing gel-cream wash ★

Jak widać na zdjęciu butelka wykonana z przezroczystego plastiku dzięki czemu można zobaczyć ile produktu zostało :)
Butla posiada typowy dzióbek na zatrzask a dziurka jest bardzo mała a to daje nam efekt nie wylania niepotrzebnej iloci produktu :D

.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. 
Brak podrażnień , uczuleń , niespodzianek czy zapychania skóry 
Cena 2-3 funty 
Delikatny zapach 
Fajna konsystencja (ani gęsta ani wodnista) 
 Dostępność (Boots , Superdrug , Asda ,Tesco (. . .)) 

Wydajny 

Dobrze wykonany zatrzask 
Wygodne opakowanie 
Żadnych minusów nie zauważyłam 
Moja cera i skóra jest bardzo wrażliwa, problematyczna i jeszcze alergiczna :/ . Zwykle wyszukuję produktów myjących odpowiednich pod moje Problemiki skórne . Ten produkt jest jak dla mnie GENIALNY . Ani razu nie dostałam po nim wysypki , wyprysku czy uczucia swędzenia . Cena nie jest wysoka i zawsze wiem ,że znajdę go w której drogerii czy w większym sklepie typu Tesco  . Jego struktura nie jest zbyt tępa lecz bardzo Delikatna co oznacza że łapie u mnie kolejnego plusa :) Jest to mój
Na dzień dzisiejszy nie planuje ponownego zakupu teraz używam Ziajki a z Polski poprzywoziłam jeszcze żele z biedronki także jestem bardzo ciekawa czy bardziej pomogą a możne zaszkodzą? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz