środa, 30 kwietnia 2014

❤Soap and glory❤ i *inne* przyjemności

Witajcie :*
Dzisiejszy dzień zaczął się dość nietypowo . Otóż gdzieś zapodział się mój szampon i o dziwo nie wiem gdzie mogłam go wcisnąć ;{ ehh.. i ot co trzeba było z czapką zimówką a pod nią olejem na głowie śmignąć do Bootsa :D 
Od kilku tygodni myślałam nad Marką Soap and glory i w sumie nie zastanawiając się długo jak tylko ujrzałam Szampon z tejże firmy plus fakt ze aktualnie promocja w Bootsie 3 za 2 to aż szkoda czegoś było jeszcze nie wziąć :) 
Sam szampon prezentuje się tak :
oraz tył :
Jak wszystkie produkty z tej firmy posiada typowo kobiece i różowe opakowanie o pojemnoci 250 ml :) Koszt produktu to 5.50 funta .
Skoro pielęgnacja to żel i balsam :) Duecik niezastąpiony :D
Bardzo jestem ciekawa konsystencji i zapachu żelu :)
Koszt to 6.00 funów za pojemność 500 ml i to co mi się bardzo podoba to pompka
Balsam posiada również pompkę a pojemnosć to 500ml. Koszt 10.00 futnów
Potrzebowałam również kremiku do rąk i oto on :
Plastikowa butla o pojemnosci 125 ml . Koszt 5.00 funtów
Za wszystko zapłaciłam 21.00 funtów :) czyli szampon za free Jeahh takie zakupy to lubię 
Wracając z moim Azajechalismy do dużego Tesco po cos do jedzenia i nie obeszło się oczywiscie bez innych drobiazgów :D
I Zaczynając od czegoś do domu to zakochałam się w tych pojemniczkach na ♥ świeczki Posiadam już jedno ale uznałam że ładnie będzie na stoliku nocnym w obecności 3 sztuk :)
Z pielęgnacji nie obeszło się bez Wody różanej Uwielbiam ją jest niezbędna w codziennej pielęgnacji włosów jak również twarzy :) kosztowała 1.25 futnta także jak dla mnie super :)
Wybrałam dla siebie również 15 minutową maseczkę oczyszczającą . Zainteresował mnie jej wygląd a sama bardzo ciekawa jestem efektów choć troszkę obawiam się podrażnienia koszt to 4.5 funta za pojemność 50 ml
 
Zakupy uważam za udane teraz tylko Używać i Testować :)
Bussska :*


2 komentarze: