piątek, 18 kwietnia 2014

★ Recenzja INTIMEA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ ★

Otrzymałam ten oto produkt w paczce z Polski i moje zaskoczenie ogromne nie tylko ceną ale również działaniem :)
Opakowanie :
Dość wygodna i dobrze wykonana z twardego ale elastycznego plastiku butla o zawartości 300 ml . Posiada zamknięcie w formie dzióbka a pod światło można zobaczyć ile produktu jeszcze jest.

Skład oraz opis producenta :


Konsystencja , kolor , zapach :
Konsystencja gęsta bardzo typowa dla emulsji dobrze wydobywający się produkt , który często lubi wracać do środka (za to ma u mnie minus :/ ) 
Kolor biało-kremowo-perłowy :P
Zapach w żaden sposób nie duszący jak dla mnie delikatny 

Wydajność :
Bardzo wysoko oceniam :) Wystarczała mała ilość produktu na jednorazowe użycie .

OGÓŁEM :
☆ Nie podrażnia  
☆ Nie uczula
☆ Dobrze czyszcza
☆ Dobrze się pieni
☆ Ogromny PLUS za wydajność 
☆ Uczucie świeżości 
☆ Cena (ok 3-4 zł w BIEDRONCE) plus dostępność 
MInusy przyznam za brak pompki oraz niezbyt fajny skład ;/
.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*• .•*
Narazie nie planuję ponownego zakupu tego produktu , aktualnie używam Ziajki i jestem (jak narazie ) zadowolona :D
Buzka :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz