niedziela, 23 lutego 2014

♛ Włosowa pielęgnacja ♛

Ponowny powrocik :D
Witajcie :*

Na początek troszkę historii ;)
Byłam posiadaczką długich,pięknych i kręconych blond włosów (do pasa), lecz zostały one drastycznie  zniszczone przez nieodpowiednią pielęgnację . Użycie prostownicy jak i suszenie ciepłym powietrzem doprowadziły do przesuszenia a nierozsądne rozporządzenie silnym utleniaczem  do wypadania oraz połamania włosów. :(  Drastyczne skrócenie długości nie rozwiązało moich włosowych problemów. Od tamtego czasu postanowiłam wczytać się w temat " Włosowego Szaleństwa" i sprawdzić metody jakie zastosowały blog-erki z podobnym problemem .

Zdjęcia zostały zrobione 17.11.2012 ale w czasie kiedy stosowałam i próbowałam pierwszych *DomOwycH* zabiegów (niestety nie posiadam fot z samego początku ale będę się opierać na tych oto dwóch (poniżej)


Bez prostowania

Z wyprostowaniem
.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*• .•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*• 

Jednak jest już rok 2014  i moja WŁOSOWA PIELĘGNACJA  trwa ok 1.5 roku i jestem z siebie bardzo dumna gdyż cel jaki sobie obrałam (tj przywrócenie moim włosom naturalny skręt został w pewnym stopniu osiągnięty,
pisząc w >pewnym< mam na myśli fakt iż  dalej będę walczyć i trwać aby włosy stały się
 
najpiękniejszą Ozdobą


Poniżej znajduje się aktualne zdjęcie :) Postaram sie częsciej znajdować czas na bloga oraz uzupełnianie wpisów :*
Buziaaa :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz