środa, 23 października 2013

Haulik nie tylko wlosowy :)

Witam na moim pierwszym wpisiku na blogspocie :) . Jako , ze na pingerze wszystkie wpisy albo sie nie laduja albo samoczynnie znikaja
  http://kisssable.pinger.pl/ 
doszlam do wniosku ,ze dluzsze pozostanie tam nie ma sensu choc na pewno bede sie tam pojawiala od czasu do czasu :) Ale wracajac do tematu :
Ostatnio dosc czesto zdazalo mi sie (nawet przez przypadek) wchodzic do sklepow typu FUNCIAK (np Poundland - wszystko do 1£) i zaopatrywac sie w rózne  róznosci :)
a wiec zaczynajac od wlosowego szalenstwa :

New hot stuff hair repairing kit *HOT OLI and CONDITIONING TREATMENT*
New hot stuff hair repairing kit *FRIZZ and CURL CONTROL TREATMENT*  
Bardzo jestem ciekawa dzialania oraz kondycjii wlosów po tych 2ch specyfikach nie spodziewam sie zbyt wiele.. ale kto wie moze chociaz nawilza wlosy :)
Pakowane sa na 3 uzycia po 2 saszetki


Zaciekawila mnie równiez firma *Twisted sista* z kosmetykami dla wlosów kreconych. Nie znalazlam tylko szamponu z tej serii ale sadze , ze w Boootsie mozliwie gdzies na pólce odnajde ;)

Pokusilam sie równiez na odzyweczki dla Mojego ♥A♥ :) Zawsze ma po nich baaardzo gladkie i pachnace wlosy hm.. :D

W ogromnym koszu udalo mi sie wychaczyc Lakierki do paznokci z *OPI* z czego jestem bardzo zadowolona :)

Nie omijajac równiez pielegnacjii ust ;)

Tyle tytułem wstępu. Jak tylko internet mi na to pozwoli to postaram sie zrobic wpisik odnośnie mojej pielegnacjii wlosowej :)

Buziaaa :*



4 komentarze:

  1. wróciłaś ????????????? na stałe?????????????? hurra :D bardzo się cieszę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę Cie dodać do obserwowanych i nie mogę :( dlaczego? gdzie masz zakładkę dla obserwujących? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz udalo mi sie ;)
      Musze sie jeszcze troche polapac w tym calym blogspocie ;)

      Usuń