piątek, 19 września 2014

★L'Oreal skin perfection 3 in 1 Purifying Micellar Solution★

Hey :)

Mimo tak późnej pory postanowiłam powrócić do pisania bloga :) Więc co by nie przedłużać 
Na pierwszy ogień pójdzie :
★L'Oreal skin perfection 3 in 1 Purifying Micellar Solution
Przezroczysta, prostokątna, plastikowa butelka. Dobrze trzymająca się w dłoni. :)
Biały "Dzióbek" zamykany na kliknięcie, dosyć mocny zatrzask. Fajnie można dozować produkt przykładając wacik ;)

.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•. .•*´`*•.•*´`*•.

 Brak podrażnień , uczuleń , niespodzianek czy zapychania skóry 
Cena ok 4 funty (ja wyrwałam na promocji za ok 2)
 Delikatny zapach 
dobrze zmywa makijaż
 Dostępność (Boots , Superdrug , Asda ,Tesco (. . .)) 
wydajny
 Dobrze wykonany zatrzask 
 Wygodne opakowanie 
♛  Całkiem przyzwoity skład 
minusów nie zauważyłam 


Ogólnie dostępny kosmetyk. Fajnie zmywa makijaż a co najważniejsze brak uczucia szczypania czy pieczenia gdzie często przy tego typu kosmetykach moje oczęta się męczą :(
Jestem zadowolona i sadzę ,że sprawdził się tak samo dobrze jak żel do mycia z tej samej serii. Moja ocena:
Pewnie do niego wrócę ale jak na razie kończę Micelarny z Garniera i coś czuję ze to on będzie moim must have w pielęgnacji :) ale o tym już niedługo w następnych wpisikach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz